T U V A M A L M O

LAST WEEKEND

Publicerad 2019-02-21 18:19:53 i Life, My photography,

(null)
Myskläder på inför en fredag hemma med vänner, poppcorn och några glas vin. 
(null)
Lördagsmorgon på gymmet har nu blivit till min bästa helg-rutin. Jag körde som vanligt på lördagar  först en stund på crosstrainern följt av snabba löpintervaller och sist några styrkeset med fokus på baksida. Härlig start på dagen!
(null)
Efter gymmet fotade jag av mina nya jeans och linne i ett samarbete med Gina tricot. Älskar att linne-säsongen är runt hörnet! Och älskar denna modell, behöver absolut springa och köpa fler färger inför resan i mars!
(null)
Svirade sedan om till detta och hoppade in i bilen för att åka till...
(null)
...Örebro! Tilde fyllde 30 för några veckor sedan och nu var det dags för hela familjen att fira henne med bubbel, paket, ballonger och god mat. <3
(null)
Min finaste var också med! (null)
Mamma och pappa hade varit förbi restaurangen tidigare under kvällen för att lämna ballonger. Väldigt uppskattat av födelsedagsbarnet helt klart!
(null)
Jag åt pasta och såg vääääääldigt fokuserad ut haha!
(null)
Sedan kom söndagen och vi gjorde en utflykt ut till Edvard Anderssons växthus i Solna. Mysigaste söndagsaktiviteten på länge. 
(null)
Andas djungeldoft gjorde mig gott i mitt sega bakis-tillstånd hehe.
(null)
Och fika! Fika sitter alltid väldigt fint. 
(null)
Men varken bulle eller rawboll stillade begäret så fick även ta över Jakobs morotskaka. Me happy!
(null)
När kvällen närmade sig blev det storhandling. Handlade massor av plock till kvällen: chark, ost, frukt, räkor, padrons, cola, naturgodis och allt annat vi var sugna på. Finns ingen hejd på oss när vi är på ätarhumör. 
(null)
Och det var den helgen! Rikrigt fin helg med lite av allt jag älskar. Höjdpunkten var helt klart lördagens väder, tid med familjen och massor av mys med J. 


Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2019-02-22 13:01:24

Ser ju ut som en bra helg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela