T U V A M A L M O

2017 SEPTEMBER

Publicerad 2018-01-06 12:53:11 i Life, My photography,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Några dagar efter årets tuffaste vecka gjorde livet en 360 vändning. Från botten till toppen. Jag landade väldigt fort i mitt nya hem. Njöt in i det sista på balkongen. Kunde andas igen för första gången på länge. 
Bäst i september var helt klart mina två bästa lopp någonsin. Halvmaran gick långt över förväntan och jag slog personbästa med flera minuter. Två veckor senare fick jag ännu en grym löparupplevelse under Lidingöloppet. Det var en tuff dag i spåret, men ändå levererade kroppen en fantastisk tid. 
Där emellan blev det pizza, häng på stan med Tilde, bra träningspass och glada miner. 
September var fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela