T U V A M A L M O

2017 OKTOBER

Publicerad 2018-01-06 13:06:22 i Life, My photography,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Från botten till toppen till ännu en djupare botten. Haha. Oktober fick jag lära mig en läxa. Kroppen pallar inte hur mycket som helst. Och man ska ALLTID lyssna på signalerna. Efter loppen i september körde jag på i 120 med massor av ny motivation. Tills jag en lördag gick rakt in i väggen. Var på gymmet när det slog till - frossa, illamående, kallsvettningar, yrsel, stickningar i händer och fötter. Tog mig hem till sängen och där låg jag tills jag på söndag kväll fick panik och hamnade på st Görans i några timmar. De kunde inte hitta något fel. Men i efterhand har jag förstått att jag var rätt grovt utmattad. Veckorna efter det blev lugna. Mycket sömn och göra saker jag gillar. Fick besök av Kajsa. Bästa bästa Kajsa. Det gjorde mig gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela