T U V A M A L M O

2017 NOVEMBER

Publicerad 2018-01-07 10:38:47 i Life, My photography,

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

November. Inte min favorit. Det där jäkla mörkret om kvällarna (eller snarare tidig eftermiddag) tar knäcken på mig varje år. Försöker hålla mig från att inte deppa ihop totalt, men det är väldigt svårt. Månaden började med en rikrigt bra helg på hemmaplan. Sov mycket, körde en Hockeykväll med vänner, sprang långpass, åt mammas mat. Resten av månaden? Inga speciella minnen. Eller jo! Marre höll bästa inflyttningsfesten någonsin. Tilde kom hit och beställde brudklänning. Och jag provade äntligen falafel:n på Maxos. 
Man ska egentligen inte säga såhär, men jag är glad att november är gjort för ett bra tag framöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela