T U V A M A L M O

FEBRUARI 18

Publicerad 2018-02-18 18:18:49 i Life,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

28h Gävle.
Det är inte förrän man får vara familjen nära som man inser hur jobbigt det är att bo flera mil ifrån dem. Och för varje gång, oavsett för hur länge vi fått vara tillsammans, så gör det mig lite tårögd när vi ska säga hejdå. Det gör ont. Det är samma känsla som när man blir lämnad. Trots att jag själv valt att flytta långt bort, så värker hjärtat när jag ska åka hem. Men denna gång dröjer det inte länge tills vi ses igen. Bara några få dagar faktiskt. Och nästa födelsedag vi ska fira, är min, och då ska vi vara i mitt hem. Mitt nya, redan älskade, hem. 

Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2018-02-18 19:16:58

åh vilken vemodsvacker text <3

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-02-18 20:36:22

Fint inlägg!

Svar: PUSS!
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela