T U V A M A L M O

LIFE WILL NEVER BE THE SAME AGAIN

Publicerad 2016-02-07 12:58:28 i Life, Personal things,

Tuvamalmo-06022015-5389Tuvamalmo-06022015-5410Tuvamalmo-06022015-5398Every one, say hello to Sven. This friday was the best day in life. And he is the reason. I'm having the best weekend just sleeping, playing and cuddling all the time. Guess who will have a real struggle tomorrow morning when work is calling? Me. Me. Me...

Allihopa, säg hej till Sven. I fredags blev jag med kattunge och har sedan dess gått lite på moln. Jag kan inte riktigt förstå att man kan känna så mycket för ett sådant litet liv. Vi sover redan sida vid sida, går på toa tillsammans och busar varenda vaken minut. Helt plötsligt har livet förändrats för alltid.

Jag ville bara titta in och säga hej till alla er som skrivit, kommenterat och mailat mig senaste veckorna. Ni gör mig så rörd varje gång. Jag saknar er med ska ni veta. Men jag är inte redo än. Inte redo att ta ett beslut. Så länge, häng med på snapchat och instagram (@Tuvamalmo) så får ni iallafall se lite av min vardag. Och mycket kattbilder, såklart.

Bamsekram till varenda en av er!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2016-02-07 16:47:27

Men! Gud så söt!!! jag är toksugen på en hund (och nu även katt..hehe) men går ju typ inte när man jobbar :(

Svar: Hund är svårt att ha om man är hemifrån 10 timmar om dagen på jobbet. Men katt däremot klarar sig mycket bättre. De sover ca 18 h om dygnet, så de märker knappt att man är borta. Mer jobbigt för oss som går och längtar hem hela tiden :P
Tuva Malmo

Postat av: Cornelia

Publicerad 2016-02-08 19:23:22

Alltså vilken myspysis <3 Så otroligt söt! Vilket fint sällskap du har om dagarna nu :) Lite småavis... Hade ju såklart tänkt skriva något när du skrev det sista inlägget, men det blev som inte av. Så passar på nu att bara säga: ta hand om dig! Det är det viktigaste :) Lev och må. Och hälsa katten. Kram!

Svar: Han är världsbäst! Tack snälla för din kommentar. Bamsekram tillbaka!
Tuva Malmo

Postat av: Andréa Borefur

Publicerad 2016-03-09 14:29:24

Nämen jag smäller av!! Det där kan vara en av de finaste katterna jag någonsin har sett!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela