T U V A M A L M O

WEDNESDAY 10:33 AM

Publicerad 2015-09-30 12:33:25 i Life,

Tuvamalmo-23092014-2038Tuvamalmo-23092014-2036Tuvamalmo-23092014-2030 Wednesday. If I thought I was tired yesterday I didn't know anything about todays feelings. T. I. R. E. D. But nine hours of work needs to be done anyway. Just do it!

Om jag tyckte jag var trött igår morse, då skulle jag bara vetat hur det skulle kännas denna uppstigning. Eller själva grejen att kliva upp var inte så jobbigt, men hela förmiddagen har jag fått nypa mig i armen för att vakna till liv. Fastän jag sover länge så är det fortfarande ovant att vara igång redan strax efter sex på morgonen.

Snart är iallafall halva veckan gjord och i övermorgon drar jag till Gävle för en helg med familjen. Ska bli så mysigt att ugmås med dem igen. Har både planer på att plocka svamp, åka iväg på dop och laga en riktigt stor fredagsmiddag. Nu längtar jag så efter helgen....

Kommentarer

Postat av: Sofia Frisk

Publicerad 2015-10-01 00:09:22

Så fina smycken!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela