T U V A M A L M O

THIS AND THAT

Publicerad 2015-09-21 22:25:14 i Life, Travel,

Tuvamalmo-11032015-2741Tuvamalmo-11032015-2748Tuvamalmo-11032015-2730From Thailand in March.

Nog för att det var en väldigt bra start på praktiken - men jag är heeeelt slut. Huvudet jobbar hårdare än man tror när man försöker ta in alla nya intryck, mycket information och försöker hänga med i främmande sammanhang. Men som sagt - bra och rolig dag på alla sätt och vis ändå!

Eftermiddagsregnet och hur fort mörkret kom ikväll fick mig att längta bort lite. Så nu stänger jag ner för idag, sätter igång en film och dricker lite te. Vilo-dagar är verkligen mina energisnåla dagar. Laddar om för imorgon och sista träningen inför Lidingö. (SISTA!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela