T U V A M A L M O

SUNDAY 18:05 PM

Publicerad 2015-11-01 19:05:34 i Food, Life,

Tuvamalmo-01112014-4163Thai food for lunch/dinner today. 

Att vara ute halva natten sätter verkligen sina spår. Sov till halv elva idag nämligen, och även fast jag var trött så släpade jag mig upp för att inte sova bort hela dagen. Långfrulle i sängen följt av några slapp-timmar med tjejerna här hemma. Sedan hoppade vi i ytterkläderna och gick på en 2 1/2 timmes promenad runt på djurgården. Det gjorde oss gott och lite mer mänskliga. På vägen hem köpte vi thaimat och glass för att spendera hela kvällen i soffan. Även fast jag har en gnutta ångest idag så tror jag att detta var precis det jag behövde. Göra ingenting, äta skräp och låta kroppen vila helt och hållet. Vad har ni gjort idag?

Tuvamalmo-01112014-4148

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela