T U V A M A L M O

MONDAY 13:35 PM

Publicerad 2015-11-09 14:35:29 i Food, Life,

Tuvamalmo-31102014-4088 Tuvamalmo-31102014-4084 Breakfast at home the other day.

Alltid lika skönt när måndagar går i hög fart tycker jag. Om två och en halv timme är det hemgång och då är det en hel vecka till nästa måndag. Sovit riktigt dåligt i natt så ska se om det finns ork att gå till gymmet när jag slutat. Annars är allt bra. Det blev en vädligt fin och lugn helg, precis vad jag behövde. Men nu längtar jag redan efter nästa för då ska jag hem och kramas med familjen. Så mycket som jag saknat dem senaste veckorna har jag nog aldrig gjort. Ska bli mysigt att ta igen lite kvalitetstid. Nu däremot måste jag tillbaka till att läsa försäljningen och svara på mail. Ha det gott idag!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2015-11-10 00:15:04

Hej! Måste börja att säga att jag älskar din blogg! Alltid grymt fina bilder och härliga texter:) Jag har en fråga till dig. Jag och en kompis ska till Stockholm i helgen och jag undrar om du har tips på middagsställen som serverar god och relativt nyttig mat? Kram.

Svar: Hej Erika!
Tusen tack för det, alltid lika roligt att höra. Det här med hälsosamma middagar i stan är väldigt svårt. De flesta ställen som har fokus på lite lättare mat stänger redan vid sju-tiden. Men FLFL är mysigt om ni gillar falafel, där kan man bestämma själv hur "nyttig" man vill vara. Eller gå till Vapiano och gör en egen sallad. Men jag tycker att ni ska ut och njuta av utbudet och välja något riktigt smarrigt när ni väl är i stan. Hoppas ni får en trevlig helg :)
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela