T U V A M A L M O

FRIDAY 09:37 AM

Publicerad 2015-11-06 10:37:23 i Food, Life,

Tuvamalmo-24102014-3758 Finally friday. Finally. I went to the gym relly early this morning and now I'm just answering some emails at work. Wishing you a great day and a good start to the weekend. Talk to you later!

Finns en dag i veckan jag har orken att palla mig upp tidigt för att träna. Det är fredagar. En sväng på gymmet för att sedan vara på jobbet lite innan åtta, det är bra jobbat för att vara mig som annars är extremt oeffektiv när jag tränar. Men skönt nu efteråt att redan ha gjort sin träning för dagen. Tror den här fredagen kommer passera lika fort som övriga veckan har gjort. Fick dock lite ändrade planer för helgen så nu går tankarna på att kankse åka hem och kramas med familjen i några dagar. Denna och förra veckan har varit en skrämmande berg och dalbana, och det gör ont att inte kunna vara hemma med mina nära. Men vi får se.

Ledsen för att det stod tomt här igår! Jobbade hela dagen och sedan var jag ute för en bit mat på stan hela kvällen. Så blir det när livet känns lite viktigare.

Kommentarer

Postat av: Nora

Publicerad 2015-11-06 21:26:12

Hej Tuva! Du får säkert den här frågan hela tiden men jag hittade inte svaret när jag googlade så får köra här ändå: vad använder du för kamera? Så fina bilder! Kram

Svar: Jag fotar med Nikon d600 :)
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela