T U V A M A L M O

SMALL PIECES OF LIFE

Publicerad 2015-12-07 18:46:02 i Life, My photography,

Tuvamalmo-04122015-0111_Fotor_Collage1Lately through my phone.

Fina klasskompisar i fredags. (Ps. Varför är det extremt roligt att prova andras glasögon? Speciellt när man inte har några egna...)/ Förra söndagens morgonlöp. / Inspiration till framtida sovrum - randig tapet känns helt plötsligt så rätt. / Lördagens mys på Babette med min stjärna innan vi gick hem och hade filmkväll. När man inte vill äta en hel middag ute är det perfekt att bara ta in två förrätter och sedan äta en riktig måltid när man kommer hem. / Jag julpyntar inte, inte det minsta, men ljus, det tänder jag däremot varje kväll. / Favvotröjan just nu.  Från H&M trend. / Älskar mitt nya halsband som Josefine har designat. Numera glömmer jag aldrig att jag ska "Dream big". / Att vakna på helgerna till dagsljus - guldvärt! / Äggmacka i sängen, oslagbart.

Kommentarer

Postat av: M&P

Publicerad 2015-12-08 10:16:49

Fint du har det Tuva! Härligt med stora drömmar. Nu ska vi iväg och vandra. siktar mot Teide men ska inte upp på toppen. Bara mulet än så länge, men ser ut att bli mer sol i slutet av veckan, men kallt - nej!
PUSS från oss

Postat av: ISA

Publicerad 2015-12-08 16:57:46

alltid så inspirerande och härliga vardagsbilder Tuva! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela