T U V A M A L M O

SATURDAY 14:11 PM

Publicerad 2015-12-26 15:11:53 i Life, Personal things,

Tuvamalmo-25122015-0566Life at home is pretty nice...

Livet här hemma är väldigt, väldigt behagligt och trivsamt. Jag har för första gången på flera månader hittat lugnet och finner mig i att inte behöva göra speciellt mycket. Igår promenerade vi runt i nästan två timmar och avslutade med en sväng i utegymmet. Sedan tog jag ett bad, slog in julklappar och fixade inför middagen. Firandet igårkväll var så lyckat. Fick allt för fina paket och åt mat för fem pers.

Idag forsätter vi att bara umgås och må bra. En timmes cykelintervaller med mamma, sedan familjefrukost här hemma, följt av en sväng på stan och en lugn promenad i vintersolen. Vi kramas mycket, äter chokladtårta innan lunch och gör inte ett enda måste. Precis så som man vill ha det på julen. Den här känslan och det här lugnet inser jag nu att det var precis det jag behövde. Jag andas ut.

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2015-12-27 10:54:39

Åh så underbart fina du.

Svar: KRAM PÅ DIG!
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela