T U V A M A L M O

MONDAY 20:43 PM

Publicerad 2015-12-21 21:43:56 i Life, Personal things,

Tuvamalmo-12122014-4892 Tuvamalmo-12122014-4904Daily uniform: Jacket/Cos Jeans/Lager157 Shoes/H&M divided

Känslan av att vakna en måndag och redan ha onsdagskänslor. Känslan av att vakna pigg två timmar innan klockan ringer. Känslan av att få skratta konstant en hel lunch. Känslan av att lyckas få tag i en tvättid i sista minuten. Känslan av att komma hem till en stjärna som alltid är på bra humör. Känslan av att få fina mail av mamma när man är på jobbet. Känslan av att gå ut i enbart en bombarjacka och inte frysa. Känslan av att få sätta igång veckans tips på Spotify och bara mötas av bra låtar. Känslan av att få börja packa inför hemresan i övermorgon. Känslan av att må bra och inte ha ont någonstans. Känslan av att vara uppskattad. Känslan av att inse att man är lyckligt lottad och faktiskt inte har någonting alls att klaga på.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-12-22 05:43:20

Vilken härlig dag du verkar ha haft! Känslan jag hade när jag inte fick den lägenhet jag var på visning om i fredags. Söker förgäves bostad varje dag men det är skitsvårt att få. Att jag inte trivs i min nuvarande gör det ännu värre.. Kram på dig :)

Postat av: M

Publicerad 2015-12-22 08:47:47

känslan jag får när jag läser din blogg....
snart är du hos oss!
PUSS
M

Svar: SES OM NÅGRA TIMMAR!!!!!<3
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela