T U V A M A L M O

A LITTLE BIT OF THIS AND THAT

Publicerad 2015-12-28 17:26:00 i Life, My photography,

Tuvamalmo-24122015-0539_Fotor_Collage1. Fina mormor och morfar på julafton. Vi alla var otroligt glada över att kunna fira alla i år igen. När man slutar ta saker för givet så upptäcker man hur tacksam man är över sådana småsaker. 2. Visste ni att dagen redan har hunnit bli några minuter längre på "kvällarna"? Så glad för att det numera bara blir ljusare och ljusare för varje dag. 3. Blir många slappa timmar under denna julledighet. 4. Och mycket träning för den delen också. Så skönt att köra förmiddagspass och sedan kunna ta det lugnt resten av dagen.Tuvamalmo-24122015-0539_Fotor_Collage15. Veggo till lunch idag. Sötpotatis, halloumi och grönsaker. 6. Nu när jag har tillgång till en spinningcykel så ska jag cykla så mycket som möjligt. Drar ner på löpningen och trampar mig svettig istället. 7. När jag köper lägenhet en dag vill jag också ha ett badrum med högt i tak. 8. Något jag gått runt i sedan onsdagen den 23e är dessa mjukisbyxor från H&M. Vi trivs nämligen väldigt bra ihop.Tuvamalmo-24122015-0539_Fotor_Collage29. Badkar är ändå livet. 10. Vi hade bara julklappar inom familjen i år, men ändå blev det en väldigt stor hög. Vi skämde bort varandra lite mer än nödvändigt, precis som vi alltid lyckas göra. 11. Mormors våfflor är oslagbara. 12. Har hittat en ny favorit-mag-övning som jag numera kör varje gång jag är på gymmet. Vem vill inte vara magstark?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-12-28 22:00:34

Mysiga bilder :) och snälla!! Dela gärna med dig av magövningen!! :) Kram

Postat av: Sofia Granath

Publicerad 2015-12-29 00:16:17

Riktigt mysiga och inspirerande bilder :)

Postat av: Maggie

Publicerad 2015-12-29 07:03:20

Håller med ovanstående talare - dela gärna med dig av den grymma övningen! :D

Postat av: ISA

Publicerad 2015-12-29 16:56:53

Åh ett badkar.. vilken lyx! haha. Och din mormor ser så kär och fnissig ut, hur fint??<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela