T U V A M A L M O

THOSE DAYS WILL COME

Publicerad 2015-08-31 20:00:11 i Inspiration, Life, Shopping,

Tuvamalmo-29082014-0801Tuvamalmo-29082014-0825 Tuvamalmo-29082014-0836Three new pieces for colder days. Knits from Filippa K and pants from Wera. 

Från vad som troligen var sista sommarhelgen så har jag nu ställt in på att hösten är runt hörnet. Men det gör mig inte så mycket. Jag trivs på hösten. Speciellt de dagar jag får springa i skogen och njuta. Eller som här om dagen när jag shoppade lite nytt. Och nu efter snart två timmars skrivande så tänkte jag ta en paus för att gå ut på en långpromenad. Friskluften here I come!

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-09-02 17:39:24

Tuva! Vilken färg är den där översta FK tröjan? Inte den som hänger i fönstret alltså. Tycker den är så snygg men den ser grön ut på hemsidan och grå på din bild, eller?
Kram!

Svar: Den är mossgrön skulle jag säga. Så mer grön än på mina bilder:P
tuvamalmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela