T U V A M A L M O

SOMETIMES WE NEED TO REMIND OURSELF

Publicerad 2014-09-30 23:39:43 i Inspiration, Life, Personal things,

Tuvamalmo-16092013-2143Just want to give you some meaningful reading this tuesday night. Hope you will enjoy it! XO Om det är okej med er så tänker jag fortsätta skriva lite på det här med det maniska tränings-tänket och hur lätt det är att bli för sträng, hård och blind mot sig själv. Det gäller såklart så mycket annat i livet också, men är det något jag tycker det är viktigt att jobba för så är det att hitta en bra balans i just detta. Och min förebild när det gäller att vara sin egna bästa vän skrev för väldigt länge sedan ett jättebra inlägg som varit en påminnelse till mig varje gång jag börjar bli för tävlingsinriktad, och som jag nu vill sprida vidare till er. Läs, ta in, känn efter, fundera. Kram på er och var rädda om er!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2014-10-01 00:00:06

Tack för att du skriver detta just idag när jag bestämt mig för att ta det lugnt med träningen o vila lite mer denna vecka. För att det har blivit lite hektiskt den senaste tiden. Trots att jag tycker det är sjukt jobbigt och får lite ångest av tanken. Men det är SÅ VIKTIGT att behålla träning till en positiv känsla med endorfiner samt att äta för att träna och inte träna för att äta. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela