T U V A M A L M O

N Y H E T E R 2 4 / M O D E T T E / T U V A M A L M O

Publicerad 2014-07-01 14:38:07 i Life,

Today I'm moving my blog to http://nyheter24.se/modette/tuvamalmo/! Hope I'll se you there. LOVE!

Ibland händer allt på en gång. Det känns nästan som ett nytt år bara för att helt plötsligt har livet gjort en total vändning och mycket har förändrats. Detta har planerats länge och nu äntligen får jag berätta att jag ska ta bloggen till en ny utmaning. Vi flyttar till det härliga gänget på modette och jag hoppas så att ni vill följa med mig dit och fortsätta vara en del av allt roligt som kommer hända framöver.
Alla mina arkiv följer med, inläggen kommer se ut som vanligt, jag fortsätter precis som jag alltid gjort, men nu får jag samtidigt vara en del av ett väldigt härligt bloggteam - och det känns så roligt!
Numera hittar ni mig alltså på http://nyheter24.se/modette/tuvamalmo/. Vi ses där!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-07-01 21:16:02

Åh vad kul, det är du värd!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela