T U V A M A L M O

Every day moments

Publicerad 2014-02-15 09:18:04 i Life, My photography,

Some every day pics. 
Somnade rätt sent igår och fick därför tampas med en ganska orolig sömn i natt. Hade jobbiga drömmar som fortfarande sitter kvar i huvudet. Jag ska alldeles strax göra mig klar för en dag på Zara, men ville bara säga god morgon till er först! Tänkte faktiskt ta en promenad in till stan idag bara för att lära mig hitta bättre och få i mig lite dagsljus. Har faktiskt bara några kilometer in till city så hade jag haft en cykel hade det varit jätteskönt att bara kunna ta sig till och från jobb utan att anpassa sig efter tunnelbanan. Sedan vill jag även tacka er för alla rara kommentarer ni skrivit om lägenheten i Gävle. Ni är för söta, så tusen tack för det!

Kommentarer

Postat av: ami

Publicerad 2014-02-15 09:50:19

Jag älskar att se sådana här bilder, så fulla av liv och glädje :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-02-15 09:59:35

vilket mysigt och fint inlägg!

Postat av: lia svensson

Publicerad 2014-02-15 10:49:09

HEJ! Du skriver bäst <3 <3 <3 >3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, SPORT. INREDNING .....M.M
http://campadre.se/tipsa/7817.
Även på den här sida har jag tjänat tusentalskronor genom att handla på internet genom denna sida (tex på nelly, inredning, Apollo mm)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=302794
KRAMAR

Postat av: Ida

Publicerad 2014-02-15 12:58:13

Vem vann glasstävlingen? Eller har jag missat när du publicerade det? Kan inte hitta det :D

Svar: Det blev tjejerna Marlene, Nadja och Johanna. :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela