T U V A M A L M O

We need to listen more to the things we hear

Publicerad 2014-04-13 22:19:29 i Life, Personal things, Workouts,

June 13.
Hej på er! Efter en långlöpning i morse och ett par intensiva timmar på jobbet känner jag mig rätt seg i kroppen. Huvudet trycker och svettas sådär obekvämt så fort jag hamnar lite under täcket. Är det något jag har lovat mig själv, men ändå måste hela tiden jobba med, är det att verkligen lyssna på kroppen och känna efter. I senaste avsnittet av Maratonpodden var Rune Larsson gäst och han sa väldigt många kloka saker man som löpare bör ta åt sig av. Skador, förkylningar, misstag, alla kommer först och knackar försiktigt på, och det är där man antingen låser dörren och vilar, eller lämnar den på glänt och kör en chansning. Och så är det ju! 
Nu släcker jag för idag, sov gott mina gryn!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-04-14 09:53:08

Va duktig du ar :) kolla gärna in min skönhetsblogg, länken leder till en tutorial på en ombreläpp! :) Lämna gärna kommentar med en önskesminkning så gör jag en inlägg dedikerat till dig. xoxo / Sofia

Postat av: M

Publicerad 2014-04-14 10:07:13

Hur mår du idag?
Hoppas du är uppe och hoppar!
PUSS
M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela