T U V A M A L M O

The naked truth

Publicerad 2014-04-24 11:22:58 i Beauty, Life,

The naked thruth. Got a fantastic facial treatment yesterday so today my skin feels great. Although I normaly don't have any problems with my skin, I should really do this more often. Just to show myself some appreciation.
Nyvaken och laddad inför den här stora dagen. Jag var på en helt underbar ansiktsbehandling igår och även fast min hy är väldigt problemfri så känner man sig väldigt fräsh och ren såhär efteråt. Jag brukar sällan unna mig saker, speciellt inte för själens skull, men nu kände jag att det var dags. Bokade tid hos duktiga Johanna och en timme senare känner man sig lite som en ny människa. Det gjorde jag iallafall. Och just nu kör Johanna ett härligt erbjudande som jag gärna vill sprida vidare till er! Skulle vilja ge er själva lite lyx så har hon nu 20 % rabatt på alla ansiktsbehandlingar, uppge bara tuvamalmo när ni bokar och det gäller hela maj månad ut. Vardagen behöver lite mer lyx tycker jag och funderar redan på när nästa gång blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela