T U V A M A L M O

That's the question

Publicerad 2014-04-23 22:12:00 i Beauty, Life,

Can't make up my mind about my hair. Sometimes I miss this length and just want to let it grow out again, but then I change my mind again. Short, long or just in between?
Den här eviga hårfrågan alltså. Har på senaste tiden blivit sugen på att spara ut en liten bit för att kunna göra lite mer med det. Flätor, slarviga tofsar, höga hästsvansar, jag saknar det! Samtidigt trivs jag riktigt bra i den kortare längden för det ger lite mer personlighet. Men å andra sidan har jag kört på det ett tag nu, kankse dags att prova något nytt för ett tag och göra ett klipp till hösten... Sådär blond vill jag iallafall inte vara igen, det har jag lämnat bakom mig med säkerhet. Längden dock, den lockar mer och mer för varje dag...

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2014-04-23 23:04:34

Tja bruden! Sugen på att göra om din blogg? Hör då av dig till mig, jag gör headers och ikoner helt gratis! Spana in hos mig för mer info, hare gött! ;)

Postat av: Annster

Publicerad 2014-04-24 02:29:04

Fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela