T U V A M A L M O

I've decided to stay in the light

Publicerad 2014-04-18 15:09:33 i Life, Personal things,

In my room in Gävle. I'm so glad I'm going home tomrrow after work, four whole days with my family are just what I need right now.
Jag har en sådan där riktig stay-in-bed-all-day dag. Kände mig otroligt trött och svag igår efter jobbet och somnade tidigt, men trots tio timmars sömn så har det inte riktigt gett med sig idag. Kliar lite i halsen, huvudet känns tungt och jag har ingen motivation till att göra något. Det härliga är dock att jag tillåter mig själv att vila och njuta av att faktiskt bara ligga raklång när det är det kroppen vill. Men har fått en hel del jobb på datan gjort och det känns iallafall skönt. Nu måste jag dock hoppa i ett par byxor och ta mig in till stan, jag ska avsluta min tid på Media Markt och ska in för ett sista hejdå. Nya tider är på väg att ta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela