T U V A M A L M O

Now you are always with me

Publicerad 2013-10-31 09:42:32 i Food, Life,

I got the best moving-gift from my mum. A big cup that I will use for both drinking tea, eating breakfast and serving snacks. Thanks mum, I love it!
Finaste flyttpresenten? En jumbo-temugg som jag även kan använda till mycket annat. Mamma känner verkligen mig på riktigt. Invigde den på bästa sätt nu i morse, och jag tror den kommer ge mig all lycka till jag behöver idag. Ska iväg på ett möte nu på förmiddagen och sedan har jag en lunchdate med finaste Ida. Blir nog en riktigt bra första dag. God morgon på er!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-10-31 10:03:44

LYCKA TILL IDAG! Kram

Svar: Tack bästa Kajsa! <3
Kontakt: [email protected]

Postat av: johanna

Publicerad 2013-10-31 10:40:40

härlig kopp!
Lycka till idag! :)

Postat av: Linn

Publicerad 2013-10-31 11:59:14

Ser riktigt gott ut!
Vill också ha en sådan mugg =< haha

Postat av: Greta

Publicerad 2013-10-31 19:07:52

Vad är det för parfymer man kan skymta där i bakgrunden?
Kram :)

Svar: Det är marc by marc jacobs och chanel :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-11-02 09:26:43

Hej Tuva! skulle inte du kunna lägga ut receptet på din musli/granola vore super snällt det ser ju så himla gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela