T U V A M A L M O

Everything can happen

Publicerad 2013-10-31 16:26:08 i Life, Shopping,

Best buy this fall? My bag, no doubt.  
Jag sitter just nu på ett fik på Östermalm och dricker te tillsammans med Ida. Vi har tagit en lunch på ett favoritställe och avslutar nu våran dejt med hembakat. Om någon timme bär det av på ett Nike event med Semra, något som jag sett framemot hela veckan. Ni ska få massor av bilder senare, men nu ska jag fortsätta denna eftermiddagen med Ida. Vi hörs lite senare

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2013-10-31 21:51:08

låter som att du har bra vänner som tar hand om dig nu dessa första dagarna, som nyinflyttad. lycka till :)

Svar: Jag har helt fantastiska vänner. Det är jag tacksam för. Annars hade det varit mycket svårare att ta sig genom dagarna :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Helena

Publicerad 2013-11-12 12:43:48

Väldigt kul att du flyttat till Stockholm!! Efter några år pluggandes i en mindre stad i Sverige + några månader utomlands här och där har jag kommit underfund med att jag trivs bäst i denna stad jag vuxit upp i. Hemmakär som jag är älskar jag ju Stockholm. Välkommen och jag hoppas du kommer trivas :p.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela