T U V A M A L M O

Finding the true happiness

Publicerad 2013-11-30 10:44:45 i Life, My photography,

Pictures from my wednesday. Such a great day! Had christmas feelings all day long. 
Imorgon lämnar vi November bakom oss och det är med ett leende jag välkomnar december och första advent. Fick riktiga julkänslor i onsdags när jag hade en heldag med Sofia, hela hötorget var fylld med mysiga tofflor, juliga blombuketter och hela stan lyser i julbelysning. Till veckan bestämde vi dessutom en träff för att baka lussebullar ihop, hur mysigt? 
Jag har en ledig helg framför mig och har precis avrundat min frukost-morgon-soffa-stund. Solen skiner och jag har härliga planer för dagen. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2013-11-30 10:54:59

Hej! Jag gillar verkligen din stil! Vart har du köpt den där mysiga tröjan? :)

Svar: Den är från H&M:)
Kontakt: [email protected]

Postat av: josefine

Publicerad 2013-11-30 13:09:49

Hur går det med lägenhetsletandet? Fått någon lägenhet än? :)

Svar: Nej inte än... Jag letar, letar och letar. Har du något tips? ;)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Renée

Publicerad 2013-11-30 16:32:38

Hej!
Jag och några kompisar ska upp till Sthlm och undrar om du har några fler bra tips på bra matställen? :)

Svar: Det beror helt och hållet på vad ni är ute efter? Mysig middag? Trevlig lunch? Goda sallader, buffé, varm mat, vegetariskt? Mina favoriter än så länge är : Babel Deli, Hermans, snickarbacken 7, K25, för lunch. För middag gillar jag Vapiano, Pontus, Vigårda och ciao ciao!
Ha det så trevligt :)
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela