T U V A M A L M O

Missing the happy dreams

Publicerad 2013-06-30 09:38:07 i Food, Life,

Good morning sunshines! I just finished my breakfast and now I need to get ready for another day at work. Looking forward to tomorrow since it's my day off, I'm gonna hang out with some verry missed girlfriends and just enjoy the day.
Nu är jag verkligen less på att drömma konstiga och stressande drömmar. Får ingen ro alls om nätterna känns det som, vaknar liksom inte utvilad oavsett hur många timmar jag än sovit... Därför var det iallafall extra skönt att jag har en extra timme den här morgonen innan jag måste dra mig till jobbet. Har inget mer inplanerat än jobb och gym idag så det blir nog en lugn söndag. Ser fram emot nästa vecka då jag har några lediga dagar som jag ska spendera med mina saknade tjejer. Men först har vi denna dag att ta oss igenom! 

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2013-06-30 19:56:34

snygga bilder! kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-07-01 14:53:18

Vad vill du ha sagt med dessa bilder? Brukar tycka du tar ganska fina bilder, men i det här fallet är det knappast shortsen du vill visa upp. Tänk på att allt som finns på nätet finns kvar i framtiden och även om dessa inte är några "farliga bilder" ses det nog som ganska oseriöst av en framtida arbetsgivare =)

Postat av: M

Publicerad 2013-07-01 16:00:13

Snälla klä på dig. Du är fin men tänk på hur du om 20 år kommer att se på att du visat upp dig på det här viset när du var ung och naiv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela