T U V A M A L M O

All those little things

Publicerad 2013-12-30 22:06:42 i Life,

Need to pack a bag for the two upcoming days. New years celebration, work, workouts, free time and city walks, theres a lot of clothes that needs to fit in one small weekend bag. Need to be smart this time...
Jag är verkligen ingen expert på att packa smart. Har alltid problem med att inte ta med mig för mycket, och just nu sitter jag här i soffan, borde sova redan nu, men har packning att ta tag i. Löpning, nyårsfirande, jobb, gym, stan-strosande, hotellmys och en natt utomhus ska helst förvandlas till plagg jag får ner i min weekendbag och som jag sedan ska orka bära. Känns svårt. Speciellt när nyårskvällen består både av drinkar, finmiddag, långpromenad och tolvslaget under bar himel. Bekvämt, varmt eller festligt? Det här kan sluta hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela