T U V A M A L M O

Done for today!

Publicerad 2012-11-30 18:34:42 i Life,

Played with Semras iPad today...
En väldigt kall, blöt, snöstormig fredag har det varit. Skotta av en iskall bil kvart över sju på morgonen var är inte min favoritstart på en dag, men det är bara att räkna med sånna morgonar nu framöver. Var iallafall iväg på morgonmöte otroligt tidigt för att sedan bara komma hem och vända i dörren i princip. Fortsatte modellandet med Semra hela dagen och hann faktiskt fota klart allt nu på eftermiddagen. Just nu förbereds fredagsmiddagen i köket och jag håller på att trixa igång med min telefon som äntligen är tillbaka från lagningen. Blir en mysig fredag med rea-ben&jerrys och stickad polo. Har frusit konstant hela dagen så nu tänker jag hålla mig varm resten av kvällen. Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2012-11-30 22:12:30

Låter som en skön kväll! Själv sitter jag med täcket ihopkrupen i soffan, har också frysit hela dagen, och med en strawberry cheesecake med b&j, så gott=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela