T U V A M A L M O

WEEK 9

Publicerad 2019-03-03 14:40:32 i Life,

(null)
Första veckan på länge då jag lyckats ta mig upp för att morgonträna hela tre gånger. Älskar känslan att ha det avklarat så tidigt på dagen. 
(null)
Såhär såg jag ut en av dagarna. Gillar kombinationen av beige och neon just nu!
(null)
Vanlig kvällshandling: snacksmorötter, cola zero och utanför bild plockar J godis. (Dont try This at home men ja hos oss får man äta godis varje dag om man känner för det.)
(null)
Torsdagar = datenight. Även om det ibland inte behöver vara mer än en enkel och snabb middag på K25. Jag åt som vanligt falafelrulle och var som vanligt supernöjd med det. 
(null)
Fredagen kom ovanligt fort och på väg hem från jobbet sattes jag på bröd-shopping till kvällens soppa. 
(null)
Gillar verkligen grejen att gå och köpa nybakat bröd. Hur kan man få sådan tillfredsställelse av en sådan enkel grej?
(null)
Never not all black 🖤
(null)
Vid halv fem så hoppad jag in i bilen med mamma för att styra mot en helg i Gävle. Kom fram till riktig mysfaktor med ny soffa och hemmakänslor. 
(null)
Svennis la sig till rätta fort och njöt av alla ytor att springa på. 
(null)
Förrätt: pumpasoppa med ostmackor. 3 rättare sagt för min del. Satt fint. 
(null)
Hoppar direkt till lördagslunchen. Jag och mamma hade varit ute på en stilla promenad på en timme och sedan soffhängde vi framför tremilen innan vi gjorde lunch. 
(null)
Som bestod av alla mina favoriter: sallad, halloumi, potatis och avokado. Nööööj tjej. 
(null)
När klockan slog två så klädde vi oss varmt och gick ner till isen för en timmes utomhushäng. 
(null)
Jag mammasolade loss och njöt av strålarna fastän jag under natten blivit förkyld och huvudet dunkade konstant. 
(null)
Mamma <3
(null)
Till kvällen tog vi oss in till stan för att ha pappas 60års-middag med hela gänget. 
(null)
Och då hade även J kommit till Gävle för att fira kvällen med oss. Mitt lyckopiller. 
(null)
Jag och tilde delade på pizza och sallad. Efter middagen fortsatte vi alla till Helt Enkelt där vi hoppade runt i några timmar, drack GT:s och sjöng med till gamla klassiskers. Somnade vid två efter en väldigt rolig kväll med finaste familjen. 
(null)
Söndagsmorgon, Sven ville äta av min ostmacka och slog på sitt bästa tiggar-face haha!
(null)
Och sista bilden från Gävle blev på frukostbordet som var framdukat när vi släpade oss upp strax efter kl 10. 

Sitter nu i bilen och är snart hemma i Stockholm igen. Rikrigt snöoväder, men desto mysigare blir det då att komma hem och spendera resten av söndagen under ett täcke i soffan. 

Hoppas ni haft en fin vecka <3

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2019-03-03 18:03:08

Myshelg, megamys att ha de bästa runt oss! Tack för superpresenten vi fick U och jag!
Love!
M

Svar: <3
tuva Malmo

Postat av: Camilla Persson

Publicerad 2019-03-04 07:41:05

Vilken mysig vecka du ser ut att ha haft 😊

Svar: Pusss!!!
tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela