T U V A M A L M O

Week 10

Publicerad 2019-03-14 14:39:48 i Life,

Vecka tio blev en bra vecka trots mycket på jobbet och en förkylning som vägrade släppa. Låt oss ta det från början!
(null)
Kämpar dagligen med att inte klä mig i helsvart, och då brukar det sluta här. 
(null)
På väg hem från naprapaten ena dagen svängde jag såklart förbi Beyond Retro och provade lite (av saker jag redan har såklart). Handlade inget, men kliade absolut i shopping-fingrarna haha!
(null)
Spegel selfie på väg ner till Afound i väntan på Jakob. 
(null)
Hade på mig mina nya jeans från Monki som jag bara älskar! 
(null)
Sedan gick vi på date night på Urban delis tak - Höjden. Drack ett glas rött och pratade om dagen i en timme. Så mys. 
(null)
Fredag och snackshandling är obligatoriskt! Jakobs dille på kronärtskocka fortsätter. Sedan slutet på november har han snittat på 1-2 st om DAGEN! Haha <3
(null)
Fredagen var lugn hemma i soffan, så att gå iväg på träningsdejt vid 11.30 lördag förmiddag var plättlätt. Så kul att vara tillbaka på gymmet efter en vecka på soffan. 
(null)

(null)
Träning följs alltid av att äta ikapp! Denna gång över en väldigt mysig lunch med Alex, Erik och Amanda. Vi tre pluggade tillsammans och umgås fortfarande väldigt ofta.
(null)
På väg hem från brunchen ringde jag J för att be honom ta några bilder. Så först fick han agera modell för att kolla plats och ljus. Instagramboyfriend <3
(null)
Och jag körde en copy på torsdagens look!
(null)
Söndags mode! Haha den här killen gör mig knäsvag varje dag. Efter en hård (men Såå rolig) kväll på stan dagen innan så var vi alla lite sega och soffhängde fram till två tiden. 
(null)
Sedan drog vi iväg på en visning, och såklart, vätskebalansade lite längs vägen. #bakis
(null)
Lägenheten var över förväntan! Gillade den verkligen. Men sedan stack budgivningen iväg och vi fick släppa den. Letandet fortsätter!
(null)
Vitaminwell <3
(null)
Sist men inte minst! Söndagsmiddagen: amerikanska pannkakor! Asså drömmen. Med sirap, florsocker och blåbär. Nyp mig. 

Bra vecka alltså. Ger den 8 av 10 pannkakor. 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2019-03-15 15:38:20

Vilken pastellig-vårig-bubblande färgkombo, love it! (:

Postat av: Ida

Publicerad 2019-03-15 15:38:21

Vilken pastellig-vårig-bubblande färgkombo, love it! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela