T U V A M A L M O

JUST A LITTLE PART OF LIFE

Publicerad 2015-10-31 12:00:03 i Life, My photography,

Tuvamalmo-03102015-14_Fotor_CollageThrough my phone lately. 

Lite av hur livet sett ut genom mobilen på senaste tiden. Som ni kanske märkt så har jag inte varit så sugen på att släpa med mig kameran eller sitta vid datorn för den delen heller. Praktiken tar på krafterna, kvällarna är helt plötsligt bara någon timme lång och mörkret hinner komma innan jag ens lämnar kontoret. Dessutom är det rätt rörigt hemma just nu och det tar mycket tankar och energi. Men sådan perioder kommer och går här i livet, det blir förhoppningsvis lugnare inom kort. Som tur är har jag fina vänner, världens bästa familj och otroliga läsare. Utöver dålig sömn och mycket oroligheter så har livet även inneburit pizza, shopping, långlöp, höstmys, eftermiddagspromenader, födelsedagsmiddag och långa helgmorgnar i sängen. Ibland är livet fint och ibland lite mindre fint, men efter regn kommer solsken och det ser jag fram emot.

Tuvamalmo-03102015-14_Fotor_Collage2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela