T U V A M A L M O

Nights like this

Publicerad 2014-01-31 23:27:20 i Food, Life, My photography,

Lovely thursday dinner with friends. 
Det är lite mycket just nu som ni kankse märker. Stressar, håller mig kortfattad, snabba inlägg, dålig inspiration, försvinner lite då och då, ja ni vet ju redan. Ja, det är mycket på gång. Känns som varje timme är värdefull och jag försöker få ihop dagarna, livet och jobb på bäsa möjliga sätt. Jag fick iallafall helg idag och två dagars ledighet väntar. Eller ja, jag kommer inte ha en lugn stund på, men för en gångs skull gör det inte så mycket. Imorgon tar jag nästa steg i livet och det känns som en stor varm kram av trygghet. Sov så gott så hörs vi imorgon igen.

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2014-02-01 00:06:36

ser verkligen supermysigt ut! underbart dessutom att göra något sådant på en vardag! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela