T U V A M A L M O

Lets shine with the stars

Publicerad 2014-02-28 17:02:00 i Life, Shopping, Wearing,

New Set from H&M. Guess what I'm off to tonight? Patricia and I are going to watch the premiere of Lets dance and we are sitting in the VIP-section. I'm so so soooo excited! 
Jag har precis slutat jobbet och måste nu fixa mig jättefort för att möta upp Patricia om några minuter. Jag har fått möjligheten att gå på kvällens permiär av Lets Dance - vilket känns jättelyxigt! Vi har till och med VIP-platser så ska dit lite innan för mingel, buffé och andra trevligheter. Så ikväll tänkte jag passa på att få vara lite uppklädd och inviger det här fina setet jag hittade på H&M i tisdags. Det är inte lika silvrigt i verkligheten, lite mer åt det guldiga hållet och det är så fint! Har med mig kameran men vet inte hur mycket bilder man kommer kunna ta, men det visar sig. Trevlig helg på er så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Postat av: Bohemhoe

Publicerad 2014-02-28 20:07:59

så coolt futuristiskt, är det linne?

Postat av: Pinja

Publicerad 2014-02-28 21:18:14

Sounds like such a nice evening, have fun! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela