T U V A M A L M O

White leather

Publicerad 2013-05-31 18:37:14 i Life, Shopping, Wearing,

Shorts and shirt from Zara!
Visst har jag inte visat er mina nya skinnshorts? Jag tänkte passa på nu medans jag har min fina topp på mig som passar så bra ihop med just dessa shorts. Strechiga och väldigt bekväma, vilket för mig är ett måste när det gäller plagg på sommaren. Men hur som helst, jag ska nu iväg och träffa tjejerna för en helkväll med god mat och tjejsnack. Blir dock långbyxor till skjortan då jag inte vill frysa när jag cyklar hem inatt... Men jag har iallafall njutit till fullo av vädret idag, både solning på terassen (rött ansikte ikväll) och en luffsande 9 kilometare nu på eftermiddagen. Nä nu väntar de säkert på mig så bäst att jag drar, fin kväll på er!

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2013-05-31 18:51:28

vad har man för bh under sådana skjortor? :)

Svar: Jag har en ljus beige trekantsbh i spets :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2013-05-31 21:26:17

de ser riktigt bekväma ut!

Postat av: llryttarna

Publicerad 2013-06-01 00:35:38

Det skulle vara väldigt roligt att höra din åsikt om detta inlägg om självförtroende. är det nån som håller med i det vi skriver?:)

http://llryttarna.horseworld.se/2013/05/31/sjalvfortroende/#comments

Postat av: Aleksandra

Publicerad 2013-06-01 12:16:30

I love these shorts! Actually I adore the whole outfit!!!

Postat av: Julia [Stil & Foto]

Publicerad 2013-06-01 12:29:29

Älskar denna outfiten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela