T U V A M A L M O

Light a candle

Publicerad 2013-08-31 19:32:04 i Inspiration, Life,

My candles in my room.
Vilken höstkväll det blev! Regnet föll rejält från himlen där ett tag. Grått och mulet väder vägs upp med en mysig tjejmiddag här hemma iallafall. Mamma, Tilde och jag har precis fått i oss lite mat och sitter nu och pratar lite. Om det är uppehåll senare ikväll så går vi tre nog ner på stan en sväng. Ser på lite folk, dricka något gott och bara göra något roligt med denna lördag. Det är precis vad jag behöver efter långa arbetsdagen. 

Kommentarer

Postat av: JOSEFIN

Publicerad 2013-08-31 19:53:40

väldigt fina ljus!

Postat av: Alice Mikaela

Publicerad 2013-08-31 21:25:28

Älskar dina bilder!

Svar: Tack snälla du, det var roligt att höra :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-08-31 22:36:34

Men vad mysigt! Hoppas ni får en fin kväll!
Hälsa Betty och Tilde. Kram kram!

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-09-01 09:23:50

Hej! Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om när du började springa (och varför du började) och hur du har förbättrats sen dess? Hur såg din träning och dina tider ut i början och hur ser din löpträning och tider ut nu? :)

Svar: Jag började springa redan som fyraåring. Terränglöpning och 800 m var min grej. Men sedan slutade jag tävla och lade både träning och löpning åt sidan. Sedan sommaren 2011 hittade jag tillbaka till löparspåren igen och det är väl där man kan säga att jag "började". Då var mina rundor ca 5 km och tempot på 6-6.5 min/km, sedan har jag utvecklas sakta men säkert. Ett år senare sprang jag milen för första gången och gjorde den då på 54 minuter ca. Körde sedan mycket långdistanser men även mycket intervallträning på löpband och har hållt på fram tills nu ungefär. Löptränar minst 3 gånger i veckan och gjorde för två veckor sedan milen under 45 min utomhus. Jag har inget direkt mål utan gör små framsteg lite då och då :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-01 09:25:23

Roligt att läsa om dig i nöjesmix!

Svar: Men så roligt att du tycker det :)
Kontakt: [email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-01 18:24:39

Var kommer den fina lådan/hyllan ifrån? :)

Svar: Från någon härlig loppmarknad, typ :D
Kontakt: [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela