T U V A M A L M O

I'm getting stronger for every time

Publicerad 2013-08-20 14:37:00 i Wearing,

Shorts/Levis Tanktop/LA Knit/Brandy Melville Boots/Gina Tricot Bag/Wera Belt/Vintage Rings/H&M
Idag är jag tillbaka på jobbet igen. Bråttas med min förkylning och irriterande ögon. Men, just idag är det faktiskt skönt att ha något att lägga tankarna på. Ikväll ska jag hem, laga pannkaka och göra glass i min glassmaskin som jag köpte i helgen. Att jag inte köpt det tidigare kan jag inte förstå - det är typ världens bästa uppfinning!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-21 06:20:03

Jisses, vilka schyssta ben du har! Tror jag lär börja kuta igen. Tack för en fin blogg! /Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela