T U V A M A L M O

Lördag

Publicerad 2009-02-28 15:33:52 i Travel,

Här på koh chang är det samma visa varje dag, sol fram till 10 och sedan moln fram till 2. Därefter gassande sol tills den går ner. Vi får lite panik och gör allt för att den ska ta ändå. När det var som molnligast gick jag tilde och mamma och tog massage. Viste inte att jag hade så ont i ryggen! hon löste många knutar och det gjorde även ont efteråt.
I torsdags åkte vi båt, pappa fyllde 50 och vi beffan oss på en segelbåt hela dagen. Vi stannade för att snorkla och bada i fint vatten. Vi solade på "nät" som var spänt över hela båten och det var jätte härligt. Bästa dagen på veckan.

Nu ska jag packa för att imorgon åker vi vidare till fastlandet. Ban bee eller något sånt. Där har vi hyrt ett hus och ska vara där tills lördag. Om jag ska vara ärlig så börjar jag längta hem, inte till vädret utan till M, sängen vännerna och maten.

Puss

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-02-28 15:57:03

exakt sådär va det när jag va på koh chang med, molningt på förmiddagen :o fast vi hade regn också, inte så kul :(

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-03-01 10:48:05

Herregud vad härligt! du måste bild-bomba oss när du kommer hem! Puss

Postat av: linda

Publicerad 2009-03-01 11:02:49

längtar efter dig med!

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-02 10:27:28

jag tror molly mjaua "Tuva" imorse :D

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-02 10:29:17

ååh jag kom ihåg en sak, drömmde om dig pullan inatt!!! att jag träffade dig när du kommit hem!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela