T U V A M A L M O

ÅRET 2009

Publicerad 2009-12-31 15:31:21 i Life,






Det är ingen tvekan om hur jag kommer komma ihåg det här året, 2009. Det fanns höjdpunkter som thailand, kärlek, resor. Det fanns minnen för livet, branden och flytten. Mycket lycka och många förändringar. Var verkligen ett oväntat år med många överraskningar. Saker man aldrig trodde kunde hända hände, positiva som negativa. Men vad som än hände fanns turen alltid med. Jag kommer komma ihåg den stora lyckan när allt var som bäst. Jag kommer aldrig glömma 26 juni och allt därtill. Även fast vi varit med om mycket så har det varit väldigt givande. Vi har lärt oss mycket och kommit varandra närmare. 2009 är ett år som alltid kommer vara något utav det viktigaste som någonsin hänt mig. Just nu är jag så glad, kär och lycklig och ser framemot ett nytt minnesvärt år.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2009-12-31 17:24:40

Gulliga söta rara Tuva! 2009 innehöll allt från djup förtvivlan till underbaraste lycka. Sant som du säger vi är tightare nu, vi kan klara allt!

Önskar dig ett underbart 2010!

puss M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela