T U V A M A L M O

vad händer?

Publicerad 2007-05-31 21:26:56 i Life,

vad är felet med världen?
är det verkligen juni? många tecken tyder på att
det är som mars,
- folk med vinterjacka
- vi eldar hemma
- pissigt väder så man vägrar gå ut
- endast 8 grader ibland.

en sväng på stan gjorde mig arg.
snart skolavslutning och jag har liksom noll
i ideé vad jag kan ha på mig, blir
hellre inte lättare när det inte finns något.
och skor, för fasiken, varför finns det inga?
bara sånna för 400-600 kr, låter mycket.
och dessa från internet kommer levereras 10 juli,
hallå, då är jag ju i danmark.
nej, men en rejäl, verkligen REJÄL shoppingdag måste
ske, kanske stockholm? åh, det vill jag, 6 juni kankse?
vi får väl se, man kan ju alltid hoppas.

klockan är 21.25 och jag funderar på att sova,
blir en lååååång dag imorgon. dm match och
hela köret.

(tack för massagen)

Kommentarer

Postat av: hanna flach

Publicerad 2007-05-31 21:46:32

lcyak till med att hitta examen kläder :) själv har mna ju allt klart :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2007-06-01 10:53:35

Det kan bli svårt att åka till S-hom 6/6 det är mest stängt då, firar annat du vet.
Kan S-viken ha annat än Gävle?
Vi måste ordna detta snart.
PUSS

Postat av: tuva

Publicerad 2007-06-01 21:55:14

finns endast åhlens och lindex i sandviken. men uppsala har ett bra urval

Postat av: hanna flach

Publicerad 2007-06-03 08:42:33

jag rekomenderar inte att åka till stockholm på onsdag, då är det ju sveriges natioanla dag och då är typ allt stängt. jag hade först tänkt att åka tll stockholm då men vi ändrarde. istället ska jag saga och matilda göra en weekend av det och sova kvar i stockholm två nätter. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela