T U V A M A L M O

THURSDAY 10:11AM

Publicerad 2015-10-29 11:11:49 i Life, Personal things,

Tuvamalmo-20102014-3712 Tuvamalmo-20102014-3713 Today is a heavy day. Didn't sleep at all are feeling a bit low. Hopefully the day will pass by quickly so I can have a good night with my girls. XO

Idag är det tungt. Jag samlade väl ihop någon timmes sömn i natt, men annars var det bara en konstig soppa av drömmar, svettningar och ständigt kollande på klockan. När jag för elfte gången kikade på klockan och den var 04.20 så ville jag bara ge upp och gå iväg till jobbet för att komma igång med dagen. Ja, det finns värre saker i livet, mycket värre. Så jag ska göra mitt bästa för att hålla ut hela dagen, fuska med lite koffein och sedan se fram emot kvällen istället. Promenad i kvällsluften och sedan soppmiddag med tjejerna.

Fredag, jag längtar efter dig.

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-10-29 16:53:00

Känns som många (jag med) drömde en jävla massa inatt. Och sov oroligt! måste varit fullmåne eller något :/ Snart helg fino, kämpa på! kram

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-10-29 21:27:01

Känner så igen mig i dina ord. När stressen är allt för överväldigande så tenderar mina nätter vara obehagliga med såväl konstiga drömmar som svettningar. Värsta som finns att vakna upp på morgonen helt "blöt". Usch! Kram från en som känner igen sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela