T U V A M A L M O

WEDNESDAY 10:03 AM

Publicerad 2015-11-04 11:03:33 i Life,

Tuvamalmo-25102014-3873 Tuvamalmo-25102014-3879 The morning face. Not the best sleep last night. But I'm kind of getting used to that now. Better time will come.

God morgon! Äntligen har halva veckan gått. I natt drömde jag att jag och familjen åkte ut till havet för att spendera en dag på stranden, den 3 november. Det var tjugo grader i drömmen och vi grillade hela kvällen. Haha, men är det inte ovanligt varmt för denna årstid? Inte för att jag klagar, verkligen inte, men det känns lite läskigt med hur temperaturen förändras år för år. På tal om förändringar så har jag börjat kolla på Cowspiracy och är redan nu på väg att ta ett ganska stort beslut. Hade ingen aning om hur kött-industrin påverkar vår värld, och det verkar ingen annan ha vetat heller. Det är en skrämmande dokumentär som jag tycker alla borde se. Ska se klart den i kväll och sedan kan jag ta ställning. Men tills dess ska jag jobba mina timmar, springa distans med Mathilda och laga någon god middag. Onsdag, let's go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela