T U V A M A L M O

SATURDAY 18:10 PM

Publicerad 2015-11-28 19:11:03 i Life, Shopping,

Tuvamalmo-28112014-4582 Tuvamalmo-28112014-4588Tuvamalmo-28112014-4610Tuvamalmo-28112014-4591Tried on a fantastic blouse and golden pants at H&M today.

Från att väldigt sällan handla på H&M till att nu i princip bara bära H&M. Man blir lite arbetsskadad när man får se så mycket fint om dagarna att man inte vill gå till någon annan butik. Så dessa provade jag idag, fina va? Dock fick de hänga kvar då jag borde dra ner på shoppandet. Fokus julklappar slutar alltid med att man shoppar åt sig själv, ellehur? Efter en regnig lördag med morgonpromenad, långfrukost, träning, lunchdejt och en sväng på stan så har jag nu landat hemma. Nu blir det lugnt hela kvällen, vill inte röra mig en meter till idag.

Kommentarer

Postat av: Helle

Publicerad 2015-11-28 20:41:35

Hej finis! Jag har lite brist på julinspiration. Om du julpyntar hemma gör du det säkert lika fint som du alltid har det :) Kan du inte bjuda på lite julbilder? Stor kram till dig!

Svar: Hej du! Jag har inte julpyntat över huvud taget faktiskt... Tänder lite fler ljus än vanligt och har en minigran i fönstret - men thats it :P Kram tillbaka!
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela