T U V A M A L M O

SATURDAY 11:07 AM

Publicerad 2015-11-21 12:07:27 i Food, Life,

Tuvamalmo-21112014-4353Tuvamalmo-21112014-4375Tuvamalmo-21112014-4374Tuvamalmo-21112014-4361Breakfast at home with my mum this saturday morning. First an hour of power walking and then we bought some fresh bread at Fabrique on the way home. Now my mum went back to Gävle again and I'm getting ready for the gym.

Efter ha fått spendera gårkvällen och denna morgon med min mamma så inser jag hur mysigt det hade varit att ha dem nära sig varje dag. Lyllos er som bor i samma stad som era familjer, det är underskattat att kunna umgås när man vill och göra massor av roliga saker ihop. Mamma och jag har iallafall utnyttjat timmarna på bästa möjliga vis. Falafel till middag, promenad till och från söder, lussebullar och rawfoodfika i soffan framför tvn, åtta timmars sömn, en lång morgonpromenad, handlat nybakat bröd på Fabrique och sedan mysfrukost framför nyhetsmorgon. Nu däremot har mamma åkt tillbaka till Gävle och jag ska tagga till för ett benpass på gymmet. Sedan får vi se vad denna lördag har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela