T U V A M A L M O

MONDAY 21:39 PM

Publicerad 2015-11-23 22:40:01 i Life, Personal things,

Tuvamalmo-22112013-7129Tuvamalmo-22112013-7149Tuvamalmo-22112013-7138From this day last year.

Det är mycket lättare att hata än att älska. Speciellt när det gäller sig själv, måndagar och vädret. Men det kräver ju enormt med energi att gå runt med dessa starka känslor. Och idag är det precis vad jag har gjort. Känt mer negativt än positivt för denna dag i livet. Bara därför ska jag nu säga fem saker som faktiskt varit bra med denna måndag:

Jag har haft en bra hårdag. Den främmande mannen som lånade mig sin mobilladdare inne på posten. Kvällspromenaden med Alex som fick mig att andas lite lättare igen. Min vegetariska thaigryta till middag. Och att jag vågade tacka ja till en, för mig stor, utmaning på jobbet imorgon.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-11-24 08:27:13

Härligt att läsa fina Tuva!
Fem bästa med min måndag
- M&M var glada och pigga (2 timmar pingis gjorde sitt,)
- Möte om M onsdag, nu kan det kanske bli lite ändring...
- Hallen blev färdigmålad.
- Middagen, inspirerad från fredagen gjorde jag något liknande.
- U&T där hemma....

Svar: roligt att läsa om din måndag. Saknar er där hemma. ILY!
Tuva Malmo

Postat av: M

Publicerad 2015-11-24 08:28:13

och vill ju veta allt om din utmaning på jobbet idag!
Ha en fin tisdag!
PUSS
M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela