T U V A M A L M O

MONDAY 11:21 AM

Publicerad 2015-11-02 12:16:25 i Inspiration, Life,

Tuvamalmo-01112014-4121Tuvamalmo-01112014-4117Tuvamalmo-01112014-4124I Love sleeping in new bed sheets. From Ikea and H&M Home.

För att bryta mina dåliga sömnvanor så köpte jag på mig lite nya bäddlakan i helgen. De gråa tonerna gjorde mitt rum mycket mer varmt och tryggt på något vis. Nu behöver jag bara fylla upp med två nya kuddar och sedan är det som bäddat för bra sömn. Hur mår ni idag förresten? Redo för en ny vecka? Jag ska försöka lugna mig lite denna vecka och inte flänga runt så mycket. Behöver mer tid hemma och koppla av så mycket som det bara går. Men på lördag då ska jag på brunch med två raringar och det längtar jag så efter. Ska äta för fem hade jag tänkt... Men fin måndag på er så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela