T U V A M A L M O

GETTING READY FOR DISCO FRIDAY

Publicerad 2015-11-12 21:58:30 i Life, Shopping, Wearing,

Tuvamalmo-12112015-1_Fotor_CollageIn the fitting room at H&M today.

Det blev lite torsdagshopping för min del idag. Hela H&M var ett enda stort party av glittriga plagg och jag kunde inte riktigt hålla mig borta. Den silvriga byxan åker nog på redan imorgon. Discofredag ni vet. Och på tal om fredag, jag måste nu packa min weekendbag för en helg i Gävle tillsammans med mina fina. Måste först bara ta mig upp ur sängen, dagens löprunda tog på krafterna märkte jag nu. Uunderbar löptur, men det skönaste är ändå att få landa i sängen efteråt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-11-13 09:38:41

Älskar ditt hår och allt med dessa bilder!!

Svar: Men gulle dig! Kram!!!!!
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela