T U V A M A L M O

FLFL 4 EVER

Publicerad 2015-11-24 23:55:01 i Food, Life,

Tuvamalmo-20112015-9875_Fotor_CollageDinner from last friday. FLFL is one of my favorite fast-food-but-still-cozy-places. And also, my mum loved it as much as me, and that made me so happy!

I fredags så var planen att äta en bit mat på stan tillsammans med min fina mamma. Jag letade ledigt bord på alla restauranger i hela stan redan i början av veckan, men allt var som vanligt fullt. Lite frustrerande tyckte jag med tanke på att vi bara behövde ett litet bord för två. Nej så då fick det bli plan B - gå dit man inte kan boka bord och hoppas på det bästa. Efter kollat läget på Bananas (men som hade 1 h väntetid på bord) så gick vi vidare till mitt säkraste kort på Nytorget - FLFL. Gott om plats, en meny som gör det svårt att välja, en salladsbar som man får äta hur mycket man vill från, bra priser och portioner som knappt går att få i sig. Ibland blir nödlösningen det bästa tänkbara och numera ska jag sätta denna lilla pärla högst upp på min "snabbmat-fast-gott-och-på-ett-mysigt-ställe"-lista när man vill lyxa lite extra vilken dag i veckan som helst. Falafel in my heart.

 

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2015-11-25 09:06:37

kolla hittabord.se nästa gång snygging!

Svar: Tack för tipset gullis! <3
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela