T U V A M A L M O

EARLY MORNINGS HAD ME AT HELLO

Publicerad 2015-11-11 11:32:11 i Life, Workouts,

Tuvamalmo-18102014-3623 Tuvamalmo-24102014-3783Tuvamalmo-29102014-3970 Early mornings it is now days. Today I did my workout before work, which means I was at the gym at the same time I normaly get out of bed. But Somehow early mornings aren't so tough anymore, I'm getting more and more used to the fact that the alram goes off before 6 am. Happy wednesday everyone!

Var uppe innan tuppen idag. Mötte inte ens sopbilen när jag gick hemifrån. Då vet man att man klivit upp omänskligt tidigt. Men numear dippar min energi något enormt mot eftermiddagen så någon dag i veckan försöker jag få min träning gjord innan jobbet istället för efter. Det är inte speciellt skönt eller lockande när klockan ringer, men när man väl kommer in på jobbet vid åtta och ska få hugga in på frukosten - då är det rätt så härligt faktiskt. Desstum sparar jag typ tre timmar (här har ni den mest oeffektiva på gymmet...) på kvällen om jag kan gå hem direkt när jag slutat - och det är ju guldvärt. Är det någon av er som också brukar träna tidigt på morgonen? Jag vill tro att det är en vanesak och att desto fler gånger man gör det, desto lättare blir det. Känner ni också så?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-11-11 12:18:00

Hej! Ja, jag kan också träna tidigt på morgonen för att just ha få det gjort och "slippa" gå till exempelvis gymme vid den tiden då flest folk är där. Och som du säger, frukosten efter den träningen smakar gudomligt :) Ha en fin dag!

Svar: Jag håller med! Att trängas med ALLA andra kl 17.30 är ju som att vara ute på mellandagsrean - kaos! Inte för att man har lika mycket ork på morgonen som på eftermiddagen, men man blir ändå helt slut efter ett morgonpass :)
Kram!
Tuva Malmo

Postat av: Linnea

Publicerad 2015-11-11 21:30:09

Jag tränar också gärna tidigt på morgonen! Man får med sig en himla bra energi långt in på dagen och om man känner för det hinner man köra ett pass till på kvällen med, eller så sjunker man bara ner i täcket och känner sig riktigt nöjd :) tack för en inspirerande blogg!

Svar: Precis! Det är det bästa att sluta jobbet och faktiskt kunna gå raka vägen hem till soffan med gott samvete :)
Tuva Malmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela