T U V A M A L M O

3289 DAYS AGO IT ALL STARTED

Publicerad 2015-11-09 22:17:46 i Life, My photography,

Tuvamalmo-28052013-0748_Fotor_CollageI forgot to celebrate my blog's 9th birthday last week. Nine years. Thats a life time of daily posts and endless many photos. Happy birthday to me!

Förra veckan fyllde bloggen hela nio år. Kan ni förstå hur länge det är? Det är min bebis som nu snart börjar bli tonåring. Oändligt många inlägg och en massa bilder som tillsammans blir något av det finaste jag har. Här om dagen när jag kom på att jag hade missat årsdagen så började jag bläddra tillbaka till 2006 och mina allra första inlägg, där fick man ett par goda skratt kan jag lova. Men det är charmen tycker jag, att varenda inlägg är kvar sedan dagen jag började skriva. Det är fint tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-11-09 23:22:56

Grattis! Och tack för en härlig, ärlig och inspirerande blogg. <3

Postat av: ISA

Publicerad 2015-11-10 16:30:52

nio år!!? inte dåligt! du klår mig ;) så roligt med alla gamla inlägg, men skämmigt ibland för mig. haha

Postat av: Madde

Publicerad 2015-11-10 22:49:40

Hehe visst är det roligt att kunna gå tillbaka. Bästa dagboken nånsin :) Grattis till 9 år av bloggande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela